keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Moikka!

Eilen en kerinny postailee niin kerron nyt sit tästä ja eilisestä päivästä.
Olin siis eilen Aralla <3! Lähettiin ajelee sinne vähän 17 jälkeen, koska sinne kestää ajaa sen 50 min. Oltiin tallilla sit minuuttii vaille 18. :D (Joo kaikki halus kuulla ton). Mut sit mä otin Arskan hoitopaikalle ja harjailin & rapsuttelin sitä. Sit laitoin kamat päälle ja menin ratsastamaan :). Oli siis toka kerta ku menin Aralla joten menin ihan vaa voltteja ja ympyröitä ja tutustuttiin toisimme vähän paremmin. Ara oli tosi mukava :) <3!
          Ratsastuksen jälkeen Fanny (Arskan vanha omistaja) näytti mitä Ara syö ja minkä verran sekä milloin :) Sit annoin Arskalle mysli, valkosipuli, magnesium seoksen. :) Pari kuvaa eilisestä:

                                                   Minä+Ara= tiimi <3
                                                    Ara <3 Mä sit kevennän tos :D
                                               Ara <3 ja pikkusisko <3 ja mä


Sit tänää olin Adolla. Mentiin maastoon mun kaverin ja Kassun kaa <3. Mentiin kunnon hikimaasto. :D
Ponit tykkäs. Mentiin tosi paljon ravia ja sitte 2 laukkaspurttii :) Sitten mentiin viemään Ado pois ja ratsastettiin tandemilla Rönnkullaan :). Ponit oli supereita. Mul ei oo täst päivästä kuvii, mut koittakee pärjäillä :)



<3: Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoikaa;
Miel. RAKENTAVAA kommenttia, että saan blogistani teille mieluisan (: