lauantai 23. helmikuuta 2013

Moi :)

Tänään olin tallilla ja siivottiin ja leivottiin synttäreitä varten.

Olin siis tallilla (Adoniksella) mun pikkusiskon kaa. Mun pikkusisko ratsi sen rönnkullaan ja meni siel hetken. Se harjottoli kevyttä ravia ja se meni iha sika hyvin! Jee! Edistystä. :D Mut sit mä menin, samoija juttuja ku eilen. Adonis oli sillee aika kova, mut ei liian. Sit ihan lopus sain mennä pitkästä aikaa Kastellolla <3<3<3 SE OLI PARASS!!! <3<3 Sitte taas pikkusisko meni Adoniksella ja ratsi sen takas tallille. Nyt pari kuvaa:




                                                           Adonis ja mä :)
                                                 Kassu<3 Ja mä
                                              Ado ja mä :)


                                                               KARKKII <3
                                                     EETUU <3

1 kommentti:

  1. vähä ihanaa ku jaksat aina touhuilla siskos kaa ym, mä en melkee ikinä voi ku linda rupee aina raivoo ja valittaa ja muutenki se on laiska xd mut okei näil on ikä eroo kyl .... :) ja kyl välil oon lindunki kaaa tallil;) joo kinost xd

    VastaaPoista

Kommentoikaa;
Miel. RAKENTAVAA kommenttia, että saan blogistani teille mieluisan (: