perjantai 22. helmikuuta 2013

Unohin kirjottaa eilen, nii kirjotan ny :)

Moiii!
Eli eilen oltiin tallilla. Mä ratsastin Adoniksen (ei oo kuvii ratsastuksesta, vaa hoidosta yms.). Olin siis Rönnkullankentällä. Pehmensin eka Adoniksen oikeelle puolelle, ku se on nii jäykkä sinne eli siis jumppailin sen kaa oikeeta puolta. Tein paljon taivutuksia ja suoristuksia ja tällästä. Sitte mentiin helppo C 1 2000 rata, Adonis oli tosi hyvä! :) Sen jälkeen me sit harjoteltiin pohkeenväistöjä. Meni hyvin! :) Mun pikkusisko, ku se ratsasti yhel shettiksel siel, nii se oli vaa äitille sillee : Miten Sara saa ton ponin menee tollee sivulle? :D Mut sit mä kävelin takasin Adoniksen tallille ja meit tuli vastaa tukkitraktori, joka Adoniksen mielest oli iha sika pelottava, mutta hengissä selvittiin! :)

                                                   Adonis ratsastuksen jälkeen <3
                                                      Adoniksen hieeno satula :)
                                                 
                                                Karvanlähtö aika on ihaaanaaa <3 :D





No sit ku tultiin tallilta kotiin nii siivottiin:( Mä siivosin lähinnä mun omaa huonetta ku se oli nii sotkunen.. Mut nyt enää sängyn alunen on sotkunen. Sit isi teki iha sika hyvii pizzoja <3 slurppppsss! AAAAAAA! Voisin syödä taaski sellaseen :)


 wäinö <3


Mut mä meen nyt aamiaiselle!
Moikka




Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoikaa;
Miel. RAKENTAVAA kommenttia, että saan blogistani teille mieluisan (: