perjantai 26. heinäkuuta 2013

ponimeeting ja vuonohevosten mest. kisat

Moi!
Olin viime viikon su-to ponimiitissä ypäjällä. Kirjoittelen siitä Norjanvuonohevosten mestaruuskilpailuiden jälkeen. sen verran nyt kysyn teiltä, että haluatteko mielummin tästä päivästä "tallipäivä videopostauksen, vai "kisaviikonloppu my dayn" (2 päivää kestää tuo kisaviikonloppu my day).
Vastailkaapas pian!

Ja nyt teen tähän loppuun tälläsen hienon jutun.

Aramis IV
Aloin muistelemaan esitapaamistamme. Reilu 5 kk sitten kävelin talliin, mä näin sut ekan kerran, mun silmiin jäi kuva susta. Sun tummanruskeat nappisilmä, niin lempeät, täynnä rakkautta. Tiesin heti, että sä oot mun.
Fanny kertoi sinusta. Talutin sut käytävälle ja harjasin sut. Laitoimme kamat päälle ja kävelimme maneesiin. Me hypättiin,suoranaisesti lennettiin, se oli yksi taivaallisimmistä hypyistä ikinä. Koe ratsastuksen jälkeen olin kuin unessa, halusin sut. 

Pian koitti suuri päivä kuin muutit meille. Se oli yksi kohokohdistani mun elämää.
(c) Fanny
                             Me ollaan ikuisesti yhdessä, sanoi kuka vaan, mitä vaan<3!

<3: Sara

1 kommentti:

Kommentoikaa;
Miel. RAKENTAVAA kommenttia, että saan blogistani teille mieluisan (: