sunnuntai 18. elokuuta 2013

Haaste

Säännöt

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan antamiin 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä.


11 asiaa 

1. oon ratsastanu vajaa 10 vuotta
2.perheelläni on 2  ponia, joista toinen on ns. mun :)
3. Eläimet on rakkaita mulle
4. mulla on oma kissa
5. ja perheelläni koira
6. katon salkkareita
7. Mulla on kaksi bestistä
8. kilpailen aluetasolla 90 cm
9. Pelkään pimeää
10. inhoan siivoamista
11. huomenna mulla alkaa koulu klo 9.35

11 vastausta

1. Suklaa vai irtokarkit?
- riippuu ihan päivästä :D

2. Lempi vuodenaika?
Kesä 

3. Miltä tuntui palata takaisin kouluun?
kauheelta
4. Millä luokalla olet?
8 ceellä

5. Seuraatko jotain urheilulajia? (esim. jalkapallo)
En 

6. Oletko koskaan värjännyt hiuksiasi?
Juu


7. Mottosi?
Ei ole :D

8. Mitä harrastat?
Ratsastusta

9. Omistatko lemmikkejä?
Mun omia lemmikkejä on kissa(puoliksi siskoni kanssa) ja poni, perheellä on vielä 1 poni ja koira



10. Koska olet viimeksi ollut ulkomailla? Missä?
- kesällä ruotsissa

11. Koulu- vai esteratsastus?
Esteet <3

Kysymykset samat :)

Haastan kaikki joilla on oma blogi, linkatkaahan sitten blogi, jos teit tämän, että voin lukea :)

<3: Sara

1 kommentti:

  1. tein ton haasteen!(:

    http://fannymoi.blogspot.fi/2013/08/mutsi-kysy-luuletsa-olevas-james-bond.html

    VastaaPoista

Kommentoikaa;
Miel. RAKENTAVAA kommenttia, että saan blogistani teille mieluisan (: