sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Moi

Oo ollu nyt kahis kisoissa :)
Olin eka siis torstaina KASTELLOLLA kisoissa.Oli siis ihan vaan perus koulukisat.
Aamulla menimme tallille joskus 8.30. Hoidettiin Kastello Tian (Kassun vuokraajan) Kanssa.
Kassusta tuli toosi puhas. Lastattiin Possu,ja hyvin meni.
Vihdoin olimme kisapaikalla.Otimme Kassun traikusta ja laitoimme kamat päälle.
Ensin oli mun vuoro mennä radalle. Kassu oli muute ihan huippu; haki itse muotoon, nosti kaikki laukat hyvin, oli muutenkin vaan paras, mutta kun päästii radalle niin Kassu "lyssähti" eli niinku se muuttu tahmeeks. Muuten koulurata meni hyvin, mutta keskikäynti ja askeleen pidennys ravissa ei oikein irronnut. Saimme 99 p ja 55%. Oon sillai suht tyytyväinen, koska en ollu menny sil niin pitkään aikaan. (minun osuudestani ei kuvia koska ne on toisella kameralla ja kamera isäni ja veljeni mukana vaasassa).
No sitten meni Tia, Kassun vuokraaja.
Tia ja Kastello
Tialla ja Kassulla tuli pisteitä oisko ollu jotain 79 ja prosentit oli 43,889%.
Kassu osallistui myös mätsäriin tian kanssa.'

Niillä meni tosi hyvn! Kastello oli oman rinkinsä 1 ja koko kilpailun BIS 11 tai 12. Oli tosi paljon osallistujia. Kassu on parhain

Tässä nyt torstai.


Sitten perjantaina tein Aralla kevyen liikutuksen. Olin siis ihan vaan kentällä tekemässä taib´vutuksia. Ara oli UPEE <3! Ei nyt ole kuvia ja tää on tosi lyhyt perjantain osalta.

Kirjoitan illalla sitten täst päivästä ja eilisesä (kisoista).
See you!
<3: Sara ja Ponit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoikaa;
Miel. RAKENTAVAA kommenttia, että saan blogistani teille mieluisan (: