tiistai 10. syyskuuta 2013

Estetunti

moi!
Tänään minulla oli estetunti. Menin siis Aralla.
 Kävelin naapuritallin kentälle, missä tunti pidettiinkin. Olin hieman ennen opettajaa siellä, niimpä vain kävelin ympäriimsä. Kun opettaja tuli aloin ravailemaan. Ravissa taivuttelin Araa ja pyrin saamaan sen hyvin rennoksi, eteen alas. Se onnistui hyvin. Ara oli tosi mukavalla päällä. Sitten aloin laukkailemaan. Laukassa oli tarkoitus muutella laukan tahtia hitaasti, mutta selvästi. Sekin onnistui tosi hyvin, paria omaa sähläystä lukuunottamatta. Marina sanoi, että tätä minun olisi hyvä treenata sileällä kotonakin, ja sen aion tehdä!
  Sitten alettiin "hyppäämään". Aluksi siis menimme sellasita jumppisjuttua.
Saran paint-taidot (y).
Mutta tuossa on nyt jonkinlainen upea selvennys. eli ensin oli puomi, innariväli,kavaletti, innariväli,ristikko,innariväli,ristikko ja 3 laukkaa pysty.
  Tämä meni tosi hyvin, mutta aluksi minua hieman jännitti onko välit sopivat, vaikka se  olikin ihan turhaa. ;)
  Sitten teimme samaa harjoitusta, mutta vika pysty muutettiin okseriksi ja lisäsimme tuon vinon pystyn mukaan, näin:

Tämäkin meni muuten hyvin, mutta kerran sähläsin niin, että tulimme ravissa sisälle jumppiksella ja kerran tuli ristilaukka.
  Sitten vielä lisäsimme tuon muurin mukaan, jolloin se meni näin ikään :
Tämäkin meni hyvin paria ristilaukkaa mukaan ottamatta.
  Lopuksi vielä haimme rennonloppuravimuodon ponille, ja se onnistui.
Tästä tunnista jäi itselleni, sekä varmaan ponille tosi hyvä fiilis. Ai että, kun olen nyt iloinen. :)
 valitettavasti ei ole kuvia taaskaan, koska kamera unohtui kotiin again... mutta ehä huomennä, ehkä huomenna.
  Nyt olen järjestämässä arvontaa, mutta sitä pitää vielä vähän hioa, huomenna siitä lisää ;)

<3: Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoikaa;
Miel. RAKENTAVAA kommenttia, että saan blogistani teille mieluisan (: