perjantai 6. syyskuuta 2013

taukoa ja kyselyä + kuulumisia

Moi!
Kuten otsikosta osaatte varmaan päätellä ja olette muutenkin huomanneet tämän kauhean postaus tauon, mutta nyt otan itseäni niskasta kiinni ja alan postaamaan, WHIi! Tähän taukoon on yksinkertanen syy, jonka toivon kaikkien ymmärtävän... KOULU! Päiväni koulussa ovat yleensä klo 8.00-14.00, no te varmaan ajattelette tuohon, että ompa lyhyt päivä tuossahan on paljon aikaa postaukselle. Ei ole, koska yleensä suoraan koulusta säntään tallille, missä menen Aran ja sen jälkeen kun olen kotona joskus 18-19 välillä alan tekemään seuraavan päivän koulujuttuja.. Mutta nyt varmaan ajattelette, että lopetan postailun, tai ainakin postailen vain pe-su. Ei vaan nyt  YRITÄN  alkaa postaamaan jokapäivä kun olen tallilla, toki se ei aina onnistu..

Pahoitteluksi teen teille jonkin erikoispostauksen. Laitan tuonne oikeaan ylänurkkaan kyselyn postauksesta niin muistakaapa käydä vastaamassa, koska muuten ei postausta tule!

Ja sitten kuulumisiin

Olen mennyt Aralla ahkerasti koulua, koska meitä odottaa koulukisat :D Uskokaa tai älkää, mutta minä ja Aramis olemme menossa koulukisoihin. En odota mitään kauhean suuria prosentteja, en voittoa tai edes sijoitusta, mutta kunhan hyväksytty tulos saataisimme. Aralla kylläon hienot, todella upeat liikkeet, mutta kun me emme oikeestaan olla mitään koulutuuppareita niin siksi. Silti on tosi hauskaa kaydä kokeilemassa yhdet koulukisat.
 Toki olemme hypänneetkin. Nyt on ollut kerran viikkoon estevalmennuksia, jotka ovat menneet hyvin! Este poni henkeen ja vereen <3!

 Sitten Kassuun. Kassulla olen mennytkin nyt pariin otteeseen, kun minun oli tarkoitus mennä sillä niihin koulukilpailuihin Aran lisäksi, koska Kastello on mun SUPERKOULUPONNY <3! Mutta nyt sitten Kassun vuokraaja meneekin niihin kisoihin. Kassun vuokraajan blogia voit käydä katsomassa kun painat tätä.

Sitten eilen olin ajamassa hoitoponillani. Jos joku uusi tai vanhakaan lukija ei tiedä, hoitoponini on vajaa 90cm (mini)shetlanninponi. Luonteeltaan temperamentinen, mutta ihana<3
Niin mutta aiheeseen takasisin, olin siis ajamassa Lillilläoikkusiskoni kanssa eilen iltamyöhään. Ponilla oli ainakin hauskaa kun pukitteli siinä pari kertaa, höpsöponi <3! Mitäs muuta teimme lillillä, no tietenkin pussailimme ja halailimme sitä! <3
Vanha mutta arvokas kuva <3
Muistakaa käydä vastaamassa kyselyyn!

<3: Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoikaa;
Miel. RAKENTAVAA kommenttia, että saan blogistani teille mieluisan (: