sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Joulukalenterin luukku 1

Ihanaa, nyt on ensimmäinen päivä joulukuuta. Minä olen avannut kalenterini. Entäs te?
Tein tämän ensimmäisen joulukalenterin luukun 5. oudosta tavastani.  No aloitetaan pidemmittä puheitta!

1.
Katson seuraavan päivän vaatteet valmiiksi, mutta aamulla kun puen vaatteeni päälle, ei asukokonaisuus näytäkään enää kovin kivalta..


2.
kun kirjoitan postausta, teen jotain muuta samaan aikaan!

3.
 Sänkyni on AINA täynnä tavaraa, se tuntuu kotoisalta! :)

4.
Minun on PAKKO pedata KISSANI "sänky" JOKA aamu:D


5.
Kun katson ohjelmia tai kuvia,missä joku nauraa, alan itsekin hymyillä

<3: Sara ja ponit

Huomenna tulossa seuraava luukku (liittyy kurkistukseen;))

PS.Muistakaa laittaa tähän postaukseen ehdotuksia!! :)

3 kommenttia:

  1. MyDay et kuvaat jotai pientä koulussaki. Kuva sun koearvosanoista Wilmassa :D Myös kuva sun käsialasta. Sellane niiku koulunkäyntiin liittyvä luukku :)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja söpöt hepat sulla :)

    VastaaPoista
  3. En tiie tuliko se mun ilmotus siitä sun voitosta mun blogin arvonnassa, vai etkö vaa hyväksyny sitä mun kommenttia tänne:) joten sori kamalasti jos oot huomannu sen mut linkkaan vielä uudestaan eli arvostelu sun blogista on täällä: http://www.hippuja.blogspot.fi/ ja sieltä muutama postaus alaspäin;)

    VastaaPoista

Kommentoikaa;
Miel. RAKENTAVAA kommenttia, että saan blogistani teille mieluisan (: