maanantai 16. joulukuuta 2013

Joulukalenterin luukku 16

Otan haasteen vastaan!
Petra haastoi minut tekemään tällaisen haasteen, kiitos!
Olen aikaisemminkin tehnyt tämmöisen haasteen, mutta voihan sitä aina uudelleenkin tehdä!

Haasteen tarkotuksena on haastaa blogeja, joissa on alle 300 lukijaa ja antaa blogeille näkyvyyttä.

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille
6. Etkä saa haastaa sitä joka haastoi sinut

11 faktaa minusta

1. Olen tosi temperamenttinen, ja ilmaisen tunteeni avoimesti

2. Olen ratsastanut reilu 10? vuotta, no pienenä kävin aina välillä erilaiseten hevosten selässä,mutta ei  se nyt mitään vakituista harrastamista ollut.

3. Kastello oli ensimmäinen ponini

4. Olen suhteellisen hyvä  koulussa (ka. päälle 9),mutta kielet ovat heikkoja minulle..

5. Olen harrastanut nykytanssia,hiphoppia, muskaria, suunnistusta, jalkapalloa, rastsastusta hmmm.. oisko vielä joku..:D Mutta noista olen todennut, että ratsastus on se mun juttu! <3

6. Menen miltein joka arkipäivä tallille suoraan koulusta

7. Rakastan leikata hevosten hännät ja harjat!

8. Meillä on kahden ponin lisäksi 1 kissa ja 1 koira.

9. Minulla on 4 parasta kaveria, ja ne ovat minulle TODELLA tärkeitä! <3

10. Jos minun pitäisi sanoa kolme tärkeintä asiaa maailmassa, ne olisi
Tärkein: PERHE <3 (mukaanlukien kaikki perheeni eläimet)

Toiseksi tärkein: SUKULAISET JA PARHAAT KAVERIT<3

kolmanneksi tärkein: TUTUT

11. Mun huone on aina tosi sotkunen :D

Haastajan 11 kysymystä

1. Miten päädyit hevosharrastuksen pariin? Äitini aivopesi minut, kunolin pieni :D
2. Mitkä ovat hevosesi kolme parasta ja huonointa puolta? 
Aramis:                                                Kastello

Huonot:                                                   Huonot
1. Sillä on TOSI voimakas tahto             1.Ruoka, ruoka, ruoka
2. se on perso ruoalle                               2. 
3. Koulussa herra ei ole kovin mukava    3. Jos K päättää, että mennään puskaan, niin myös                                                                     muuten mennään :D

Hyvät:                                                Hyvät:
1. Luottamus
2. Ystävällisyys                                   Samat kuin Aralla
3. Yritteliäisyys


3. Jos et ratsastaisi, mitä harrastaisit? Varmaan agilityä koirani kanssa
4. Mitä muuttaisit itsessäsi ratsastajana? pidempi pinna
5. Mitä muuttaisit hevosestasi? Molemmissa,että saisi pohkeet kunnolla ympärille
6. Kuuma vai kylmä?   Kuuma
7. Koulu- vai esteratsastus? Miksi?  Esteet,koska jotenkin se vain on minun juttuni
8. Mitä toivoit joululahjaksi?  Kameraa, lahjakortteja, reinoja...
9. Kerro parhaat piirteet parhaasta kaveristasi?  Ne vain ovat PARHAITA!!<3
10. Olisitko kuuro vai sokea?    Kuuro
11. Mitä blogia tykkäät seurata?  tätä, harmi ettei Salla enää päivittele sitä :( Oli kiva kuulla ja nähdä kuvia,miten Sallalla ja Kastellolla menee ja Sallalla on tosi ihana kirjoitustyyli!

11.Kysymystä lukijoilleni

Pidän samat kysymykset! :)

Haastan:


<3: Sara

1 kommentti:

  1. Millon tulee kysymyspostauksen vastaukset? oon niitä aika paljon odotellut... kysymyksiäkin näytti olevan aika paljon?? :) voitko tehdä videona??

    VastaaPoista

Kommentoikaa;
Miel. RAKENTAVAA kommenttia, että saan blogistani teille mieluisan (: