keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Joulukalenterin luukku 12

Vielä puolet jäljellä
jouluun!!
Tämän päivän luukku on "koulun käynti, bloggaus ja heppailu"

Tämä on varmaan aika yleinen postaus (hevos)bloggaajilta.

Nyt tänä vuonna minua välillä oikeasti ahistaa pitää blogia, kun koulusta tulee paljon läksyä,kokeita on KOKOAJAN ja vielä tallille menen suoraan koulusta ja olen vasta illalla 18-19 aikaankotona, jonka jälkeen pitäisi tehdä läksyt, lukea kokeisiin ja blogata.. GASH!
Miten selviän tästä kaikesta?

No sitä välillä mietin itsekin... Tänä vuonna olen keksinyt hyvän tavan tähän! :)
Koulussa välitunneilla keksin aihetta seuraavan päivän postaukseen. Kun koulu on loppu, niin menen tallille. Yleensä olen tallilla n. 15 aikaan. Hevosethan saa tallilla klo 15.30 heinät ja ovat syöneet ne vähän neljän jälkeen. Siinä on hyvää aikaa tehdä läksyjä. Kun olen hoitanut ponit ja pääsen kotiin, kirjoitan yleensä postauksen (ellei seuraavana päivänä ole koetta). Kun olen saanut tehtyä kaikki läksyt ja olen kirjoittanut postauksen, niin luen kokeeseen. Joka päivä vähän, ei yhtenä päivänä kaikkea..!,

Minun arkeni on jotakuinkin tuollaista, joten voitte uskoa ettei aikaa jää kauheasti kavereille, paitsi tietenkin viikonloppuisin!

Tämä postaus on nyt lyhyt ja tiivistin tämän mahd. pieneksi, koska huomenna on matikan koe ja tänään mantsan koe, joten ei ole aikaa bloggaukselle!

Pari jotain random kuvaa loppuun:


<3: Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoikaa;
Miel. RAKENTAVAA kommenttia, että saan blogistani teille mieluisan (: