lauantai 7. joulukuuta 2013

Joulukalenterin luukku 8

Moi! Mä kirjoitan nyt kissamme kulmasta hänen elämänsä tarinan.

Moi!
Mä oon Wäinö Welmu Wintiö. Nimi kuvastaa mua täydellisesti, nimittäin mä oon aika welmu ja keksin  aina kaikkee mahollista hulabaloota esim. wc-paperirullaa on ihana raadella. Oon kyl myös aika wintiö.. Heh! Ihmisten jalat on vaan niin sellasia.. sellasia.. Mihin haluu tarrta kiinni.. Mutta joo.. Mä oon syntyny 7.2.2011 ja oon kotikissa rodultani. Mun väri on raidallinentabby.
  Tarinani:
Asuin pienessä talossa ihan Kastellon ja Aran tallin vieressä. Sara löysi myynti-ilmoitukseni keltaisesta pörssistä. Sara sitten sanoi siitä äitillensä ja niin tuli Maanantai ja Sara,sen siskot ja äiti tuli kattoo mua. Mä olin kyllä TOSI söpö!Kaikki ihastu muhun heti! Olin vaan tosi arka, enkä uskaltanut ihmisen tulla lähelle mua (ne ois voinu vaik syödä mut).

 Tuli torstai, milloin Saran perhe haki mut. Mua vähän pelotti autossa ja itkin koooko matkan.Kun saavuin uuteen kotiini, mulle oli laitettu joku oma paikka sinne. Ja OMG siel talos oli KOIRA!! Heh! Ettepä usko, kenest tuli kingi, musta tietenki! Heti  vedinmokomaa turpiin ja sähisin perään. No sit mut päästettiin taloon vapaaks ja mä juoksin pyykkikoneen taakse piiloon.
 
Oli yö, ja kello oli ehkä 23.00 ja mulle tuli kauhee nälkä (olin vielki pyykkikoneen takana piilossa). Aloin maukumaan koska se tuntui oikealta.Sara, joka oli tuonut patjan viereeni osoitti minua valolla. OMG kui se pysty tehäsen! Mähä sähisin oikee kunnolla sille! No mut sit Sara tajus lopettaa ja mä lähin vaeltelee taloon. Saran äiti ei tykänny ku mä mau-uin niin paljon. Se anto mulle ruokaa nii pystyin mennä nukkuu. Nukuin Saran kainalossa loppuyön.

Olin seuraavan päivän Saran kaa kotona, koska Sara oli kipee. Se rapsutteli mua KOKO päivän! Siitä päivästä lähtien oon luottanu ihmisiin!

Nykyään mä vaan oon kotona, pihalla, syön ja nukun ja hyökkäilen ja saalistan, siitäonmun elämä tehty.
Nyt Sara laittaa viel must jotain úber noloja kuvii...


Iso hali <3



<3 : Wäinö (ja Sara)

2 kommenttia:

Kommentoikaa;
Miel. RAKENTAVAA kommenttia, että saan blogistani teille mieluisan (: